niedziela, 8 lutego 2009

MAGDA

Cześć
Nazywam się Magda Wącior i chodzę do I klasy gimnazjum w Wojciechowie. Mam 13 lat.

Bardzo lubię spotykać się ze znajomymi, spędzać czas przy różnych zabawach np. sportowych, planszowych. Lubię opiekować się zwierzętami i bawić się z nimi. W domu mam trzy kotki,które bardzo lubię.Lubię czytać komiksy oraz niktóre książki. Lubię chodzić do szkoły, ponieważ mogę się spotykać z przyjaciólmi i poszerzać swoją wiedzę. Moje ulubione przedmioty to: j. polski, j. niemiecki, biologia, chemia, matematyka i fizyka.

Jestem typem dziewczyny bardzo wrażliwej, która przeżywa każdą sytuację. Jestem otwarta i szczera lubię mówić o moich uczuciach i myślach. Lubię pomagać osobom rozmawiając z nimi o ich problemach, doradzić im w trudnej sytuacji. Są takie chwile, że po mimo tego iż jestem otwarta bywam nieśmiała np. w przedstawieniu. Lubię się angażować w sprawach klasy np. pomagać w gazetkach szkolnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz