niedziela, 8 lutego 2009

DOROTA


Cześć! Mam na imię Dorota! Chodzę do klasy drugiej gimnazjum. Nie lubię za bardzo się uczyć, chociaż wiedza sama wchodzi mi do głowy. Korzystam z tego, dlatego mam dobre oceny. Bo grzechem było by nie korzystać z takiego daru. Bardzo lubię czytać książki, najbardziej chyba dotyczące problemów współczesnego świata np. o młodzieży uzależnionej od narkotyków. Największe wrażenie zrobiła na mnie książka ''My, dzieci z dworca ZOO". Bohaterka jest zarazem autorką książki, opowiada w niej jak popadła w nałóg i jak próbowała wyjść z niego. Musiała bardzo się starać, by przezwyciężyć swoje słabości i porzucić nałóg. Książka zapadła w mojej pamięci, bo pokazuje jak bardzo narkotyki uzależniają. Lubię też słuchać muzyki. Nie lubię się chwalić, dlatego nie będę mówić w czym jestem dobra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz